Wednesday, April 13, 2011

Olen hakenut Kontiolahden kunnanjohtajan tehtävää

Olen hakenut Kontiolahden kunnanjohtajan tehtävää.

Tosin sain tietää asiasta itse vasta äsken, kun Kontiolahden kunta ystävällisesti pyysi minulle lähettämässään henkilökohtaisessa kirjeessä pikaisesti täydentämään hakemustani tarvittavilla pätevyyteni osoittavilla asiakirjoilla ja todistuksilla yms.

Hakemus oli jätetty maaliskuun 2011 lopulla.

Koska en itse ole tällaista hakemusta jättänyt, tarkoittaa se sitä, että joku on jättänyt hakemuksen minun nimissäni.

Motiiveista ei ole tietoa.

Voi olla, että joku todellakin haluaa minun joko ryhtyvän Kontiolahden kunnanjohtajaksi, tai sitten painumaan Kontiolahdelle.

Eräässä mielessä kysymys voisi olla myös jonkinlaisesta muilutuksesta. Voisihan minut, päästyäni Kontiolahdelle, muiluttaa sieltä sopivasti rajan yli.

Ovatkohan hankkeen takana itse kontiolahtelaiset tai joku muu, joka haluaisi minun päätyvän Kontiolahdelle.

Ei ole poissuljettua, että hankkeen takana on joku Kontiolahden pahantahtoisista naapurikunnista.

Minulla ei ole mitään tietoa "hakemukseni" sisällöstä, mutta aion toki ottaa siitä selvää.

Minkälaisen hakemuksen arvoisa anonyymi minuna esiintyvä henkilö on kirjoittanut puolestani Kontiolahden kunnanjohtajan tehtävään? Ja miksi hän on halunnut, että haen juuri sinne?